Landing pages

Każdy wie, jak wygląda strona internetowa, ale prawdopodobnie nie wszyscy potrafiliby odróżnić jedną z rodzajów stron www, jaką jest landing page. Tworzenie landing page to usługa, która może być przydatna szczególnie wówczas, gdy zależy nam na tym, aby jak największa liczba użytkowników przeglądających stronę, podjęła określone działanie, do którego zachęca zamieszczona na niej treść. Co to jest landing page i jakie korzyści płyną z tej formy promocji internetowej?
tworzenie stron internetowych - finepages

Landing page – co to jest?

Landing page inaczej określany jest jako strona sprzedażowa, strona docelowa lub strona lądowania. Głównym celem landing page jest próba nakłonienia użytkownika do podjęcia konkretnego działania, np. zapisania się do newslettera, zakupu danego produktu czy wysłania zapytania. Strony sprzedażowe ukierunkowane są zazwyczaj na promocję konkretnej kampanii, a nie całej oferty. Skuteczność landing page mierzona jest tzw. współczynnikiem konwersji. Definiowany jest on jako stosunek osób, które wykonały pożądaną akcję do wszystkich użytkowników przeglądających daną stronę i podawany jako wartość procentowa. Zakłada się, że profesjonalny landing page jest w stanie podnieść konwersję nawet o 300% w porównaniu ze zwykłą stroną internetową.

Tworzenie landing page

Projektowanie landing page uwzględnia cechy charakterystyczne tego rodzaju stron, którymi są:
  • prosta struktura – strony sprzedażowe zawierają minimum elementów, które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika. Cała kampania opisana jest w sposób krótki i merytoryczny;
  • przyciski CTA – przyciski Call To Action to kluczowe elementy stron sprzedażowych. Kliknięcie w nie powoduje podjęcie określonego działania, np. zapisanie się do newslettera lub złożenie zapytania.
  • responsywność – jeśli użytkownik wyświetli stronę na urządzeniu mobilnym, musi mieć możliwość bezproblemowego zapoznania się z treścią i podjęcia działania. W przeciwnym razie istnieje nikła szansa na to, że powróci na stronę podczas korzystania z urządzenia stacjonarnego.
  • precyzyjne targetowanie – zachęta do podjęcia danego działania kierowana jest do ściśle określonej grupy docelowej i wyrażona w treści, która jest odpowiednio dostosowana do tej grupy.
projektowanie responsywnych stron internetowych

Landing page – korzyści

Tworzenie stron sprzedażowych staje się coraz bardziej popularne przede wszystkim ze względu na stosunkowo niewielki nakład pracy i kosztów, który owocuje dobrymi efektami. Landing page postrzegane jest jako skuteczny sposób promocji produktów i usług, którego rezultaty w pełni mierzalne. Jeśli zastanawiasz się jak zwiększyć wskaźnik zwrotu z inwestycji (wskaźnik ROI), co zrobić żeby podwyższyć współczynnik konwersji lub jak skutecznie pozyskiwać leady, tworzenie landing page jest usługą, która powinna Cię zainteresować.

Nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie w tworzeniu profesjonalnych landing page, które przyczyniły się do sukcesu wielu kampanii. Z przyjemnością zagłębimy się w szczegóły Twojego projektu, aby przygotować stronę sprzedażową, która przekona grupę docelową do reakcji. Napisz do nas: [email protected] lub zadzwoń: 690 001 951.
W Finepages realizujemy również firmowe strony internetowe oparte na Wordpress - sprawdź.

Kontakt

Napisz do nas



    logo finepages
    © Copyright 2020 Finepages. All rights reserved.
    facebook-squarephonefacebookinstagramat linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram