Pozwól swoim klientom tworzyć listy produktów, które im się podobają, i dzielić się nimi z rodziną i przyjaciółmi.
Listy życzeń to jedna z najbardziej przydatnych funkcji sklepu internetowego i potężne narzędzie marketingowe: z jednej strony zachęca użytkowników do powrotu, pozwalając śledzić produkty, które uważają za interesujące. Z drugiej strony, jeśli użytkownicy udostępnią swoją listę życzeń - znajomym lub za pośrednictwem sieci społecznościowych - zwiększy to sprzedaż Twoich produktów i pomoże w promocji Twojego biznesu online. Czy potrafisz sobie wyobrazić wielkość sprzedaży, jaką możesz wygenerować podczas wakacji lub urodzin, kiedy Twoi klienci będą udostępniać listy życzeń krewnym lub znajomym?
Będziesz mógł swobodnie obserwować listy życzeń swoich klientów i przeglądać statystyki dotyczące najpopularniejszych produktów w Twoim sklepie. Co by się stało, gdybyś mógł wysłać specjalną zniżkę na najpopularniejszy produkt? Na tej podstawie możesz tworzyć dedykowane promocje i rabaty, aby lojalizować swoich klientów i zachęcać ich do zakupu produktu, który im się podoba.
Boże Narodzenie, urodziny... użytkownicy będą mogli tworzyć i zarządzać wieloma listami życzeń, na wypadek gdyby woleli sortować produkty według kategorii lub innych parametrów.
Twoi klienci mogą ustawić opcję prywatności dla każdej listy życzeń i zdecydować, czy udostępnić listę życzeń, czy uczynić ją prywatną.
Pozwól swoim klientom zapytać o wycenę bezpośrednio ze strony z listą życzeń
I daj tylko zarejestrowanym użytkownikom przywilej korzystania z funkcji listy życzeń.
Twoi klienci mogą sortować produkty na liście życzeń dzięki opcji przeciągnij i upuść, przenosić produkty z jednej listy życzeń na drugą, zarządzać ilością produktów, pobierać zawartość listy życzeń do pliku .pdf, udostępniać listę życzeń w swoich sieciach społecznościowych i wiele więcej!
Możesz przeglądać listy życzeń swoich klientów, uzyskać wgląd w produkty, którymi są bardziej zainteresowani, i planować ukierunkowane strategie marketingowe.
Wystarczy trzy kliknięcia, aby wysłać e-maile promocyjne z kuponami rabatowymi do klientów, którzy dodali określone produkty do swojej listy życzeń i zachęcić ich do zakupu.
Pozwól im jednym kliknięciem przenosić produkty z jednej listy życzeń do koszyka, zachowując również informacje o rozmiarze, kolorze lub ilości wybranych podczas dodawania do listy życzeń.